8 Voordelen van narrowcasting

Je hebt ze vast wel eens zien hangen, narrowcasting beeldschermen! Narrowcasting is het weergeven van informatie op een beeldscherm om op een doelgerichte manier een specifieke doelgroep te bereiken. Content wat op de beeldschermen wordt weergegeven kan informatief zijn, maar kan ook een reclameboodschap bevatten. Het is een vorm van digitale communicatie via televisieschermen. Het kan gebruikt worden voor externe communicatie naar klanten maar kan ook gebruikt worden als middel voor interne communicatie. Lees hier wat de voordelen zijn van narrowcasting!

De voordelen van een eigen scherm

  1. Je bepaalt zelf waar het scherm wordt opgehangen en wat op het scherm te zien is. Een makelaar kan het actuele woningaanbod tonen, een bakker de weekaanbiedingen en een kapper kan het scherm gebruiken als prijslijst. De mogelijkheden zijn eindeloos! Voor vrijwel elke branche is narrowcasting een effectief en efficiënt communicatiemiddel.
  2. Met een druk op de knop kun je jouw boodschap eenvoudig en snel aanpassen. Zo kun je de boodschap aanpassen op het moment van de dag. Als restaurant kun je rond lunchtijd het broodje van de week weergeven en ’s avonds het maandmenu in de spotlight zetten.
  3. Met narrowcasting zijn posters en flyers verleden tijd. Het ontwerpen, aanpassen en bestellen van drukwerk kost niet alleen tijd maar ook geld. Met narrowcasting pas je met één druk op de knop je boodschap aan en kun je het direct publiceren.
  4. Om een (reclame)boodschap te onthouden moet de ontvanger de boodschap meerdere keren zien. Narrowcasting schermen herhalen berichten waardoor de boodschap beter blijft hangen bij de doelgroep. Herhaling is de kracht van de boodschap, wordt niet voor niets gezegd.
  5. Narrowcasting is het perfecte middel om de interne communicatie van je bedrijf te optimaliseren. Medewerkers krijgen vandaag de dag ontzettend veel boodschappen binnen via allerlei verschillende kanalen. Op narrowcasting schermen kunnen korte boodschappen worden geplaatst die het belangrijkste nieuws voor de medewerkers weergeven. Het zorgt voor meer duidelijkheid en minder heen en weer gebel en mail. Een vast communicatiepunt schept duidelijkheid en orde.

Narrowcasting van Channel4you

Het narrowcasting concept van Channel4you gaat nog een stapje verder dan alleen een eigen scherm. Naast een eigen beeldscherm adverteer je in het schermnetwerk van Channel4you en kun je jouw bedrijf op diverse locaties in de regio onder de aandacht brengen. Op de bovenzijde van het scherm kun je jouw eigen boodschap weergeven en op de onderzijde adverteer je in het uitgebreide schermnetwerk van Channel4you.

De voordelen van adverteren via Channel4you

  1. Je kiest zelf waar en bij welke bedrijven je advertenties worden vertoond. Door bij de juiste bedrijven te adverteren kun je heel doelgericht jouw doelgroep bereiken.
  2. Ook voor de advertenties geldt de kracht van herhaling. Je bereikt je doelgroep niet alleen heel doelgericht maar ook effectief omdat de advertentie herhalend wordt weergegeven op verschillende schermen.
  3. Je advertentie wordt regionaal gemiddeld meer dan 50.000 keer getoond aan jouw doelgroep.

Channel4you vergroot je zichtbaarheid met een eigen beeldscherm én zorgt voor meer regionale naamsbekendheid door jouw advertenties weer te geven op ons schermennetwerk in de regio! Meer weten over de voordelen van narrowcasting? Neem contact met ons op!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *

Deze website gebruikt Akismet om spam te verminderen. Bekijk hoe je reactie-gegevens worden verwerkt.