8 Voordelen van narrowcasting

Je hebt ze vast wel eens zien hangen, narrowcasting beeldschermen! Narrowcasting is het weergeven van informatie op een beeldscherm om op een doelgerichte manier een specifieke doelgroep te bereiken. Content wat op de beeldschermen wordt weergegeven kan informatief zijn, maar … Continue reading

Naamsbekendheid in de regio vergroten

Naamsbekendheid krijgen én behouden is voor elke onderneming belangrijk. Mond-tot-mondreclame is voor veel MKB’ers nog steeds een van de belangrijkste marketinginstrumenten van de 21e eeuw. Maar hoe kun je als ondernemer je naamsbekendheid in de regio vergroten? Een effectieve inzet … Continue reading

Narrowcasting voor makelaars

Als makelaar wil je opvallen, de aandacht trekken en zorgen voor een goede naamsbekendheid. Steeds meer makelaars beseffen dat het belangrijk is om online zichtbaar te zijn. Een juiste online marketingstrategie kan enorm waardevol zijn, maar een goede ‘offline’ zichtbaarheid … Continue reading

Effectieve inzet van regionale marketing

Veel MKB-ondernemers bedienen klanten in hun eigen woon- of vestigingsplaats plus een aantal omliggende gemeenten. Zo’n regionaal verzorgingsgebied van verschillende gemeenten of één grote stad, met meerdere stadsdelen, kan vaak voldoende potentieel voor deze ondernemers bieden, mits deze klanten wel … Continue reading